01-10-2009 4e dag in Grinton (Reeth)

Stront toevallig kom ik Obbe tegen. De gast van het lopen en Robin Hood's Bay. Hij is volop de coast to coast wandeling aan het doen(Robin Hoods Bay – St. Bees Head). In Reeth kocht hij wat brood in het pijnlijk te dure buurtshopje. Zijn eindbestemming zou voor deze dag Keld worden. Het klinkt erg avontuurlijk zijn avontuur. Elke dag wandelen en elke dag een slaapplek vinden.
In de middag de blog gestart en een wandeling naar een plek die ik gister gevonden had om te fotograferen. Dit is het soort fotografie dat voorbereiding en research nodig heeft evenals geluk. Zo kan ik hier wel 10 dagen blijven voordat de juiste wolken het gewenste licht door geven op het stukje waar ik het zou willen. Ik ben blij dat ik af en toe deze manier wel aan kan mits het niet te lang duurt;). Bij alsnog geen geluk biedt het volgende gebied wel weer iets anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten