19-12-2009 The Barrels


Bamburgh Castle
Het is dan ook wel ongelooflijk dat ik op Skye iemand ontmoete die me er op wees dat als ik naar Berwick zou gaan op zijn minst een bezoek zou moeten brengen aan the Barrels. Tja ok schrijf maar op voor me als je wilt zij ik toen. Het briefje had ik nog altijd bij me toen ik in Berwick aankwam. Wat ik nou niet echt verwachte was dat toen ik bij Jill en David aan kwam dat zij deze pub maar al te goed kende! Sterker nog het was hun favoriete pub! En nog beter is de afstand namelijk nog geen 100 m. Je zou zelfs nog wel kruipend terug kunnen keren. Cool dus daar gaan we wel een keertje naartoe? Er waren nog 2 daglicht uren over van de dag dus besloot ik Berwick te bezichtigen vanaf de stadsmuur. Hierna moest dan ook de Barrels door mij ontdekt gaan worden. Een gezellige kennismaking volgde! Again massive waves
Het mooie aan de pub is bijvoorbeeld dat ze altijd 5 echte Engelse bieren hebben die regelmatig worden vervangen door andere lokale bieren. Niet alleen de mix van de bieren maakt het special maar ook de mix van de mensen die er komen maakt het tot een zeer levendige plek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten