15-11-2009 Nabij The Quiraing

Deze dag zou de ochtend goed zijn. Ik had intussen al aardig wat moed verzameld dus ik moest wel op pad! De lucht boven me was clear, maar waar de zon zou opkomen waren enorme wolken! Tijdens de wandeling naar de Quiraing vond ik weer een pad dat bovenlangs over de soort kliffen zou lopen. Wat een fantastische view! Werkelijk kwam de regen weer opzetten. Zelfs deze foto is in de regen genomen. De zon kwam deze dag denk ik hoogstens 15 minuten even door en daar heb ik van kunnen genieten! Yeah!

2 opmerkingen:

  1. Nog steeds erg mooie beelden! gaaf om te zien hoe ze veranderen tijdens je reis.
    Enjoy!

    Berre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig licht op deze foto Ferry, super mooi! Leuk om je zo te volgen. Veel plezier nog!

    groeten Lodewijk

    BeantwoordenVerwijderen