02-11-2009 Inveraray – Loch Awe

Op deze maandag wanneer alle winkeltjes in het historische Inveraray weer open gingen kon ik gelukkig mijn bankpas weer terug krijgen die de automaat op de zondag ingeslikt had. Donders. Maargoed in de middag werd zichtbaar dat de zon waarschijnlijk aan het einde van de middag onder de wolken door zou komen! Ik ben toen naar Loch Awe gereden om het Kilchurn Castle te bekijken. 15 minuten na aankomst stond ik klaar in het natte veld voor het licht. Je weet maar nooit natuurlijk. En gelukkig kwam het licht met regen natuurlijk en het deed de dag zeer goed ten einde lopen.

1 opmerking:

  1. Zo jij vermaakt je daar zie ik, ik ben wel een beetje jaloers eigenlijk.
    Ik ben hard aan het werk voor school terwijl ik ook eigenlijk wel ff ergens heen wil, dingen voor me zelf doen en vooral genieten van het leven.

    Ik heb al veel mooie foto's gezien en de bovenste van deze 2 vind ik erg gaaf! heel mooi.

    Ik ga jou nog spreken!

    Groetjes en geniet er van!
    Josse

    BeantwoordenVerwijderen